Ledig


Så skönt att få vara ledig idag. Den här veckan har varit hur mycket som helst på jobbet, jag har varit helt slut när jag har kommit hem. Har inte haft ork att göra något, tagit en dusch/ett bad och sedan bara stupat i säng. Så den här lediga dagen behövdes verkligen.

Många har ledigt även i morgon, men jag ska jobba dubbelpass. Först på min avdelning 08.30-17.30 och sen 18.00-23.00 på min gamla avdelning. Men det är okej är ju ledig helgen sen igen och när lönen väl kommer är det väldigt trevligt. Jobbar extra nästa helg dock och har en del extra pass under sommaren fast jag nu ska jobba heltid igen. Men som sagt trevligt när lönen kommer, jag är ju sjävl utan man och barn så det är bara att passa på att jobba lite extra.

Speaking off, har nog inte skrivt detta här. Jag fick ju gå ner lite i arbetstid, från 100 % till 75% när nedskärningar började göras hos oss. Men här om dagen fick jag underbara nyheter kan jag tala om. Min chef sa att jag får tillbaka 100 % igen :) Först sa hon att jag skulle få jobba heltid fram till hösten, men sen 30 minuter senare kallade hon in mig på sitt kontor igen och frågade om jag vill vara ansvarig för årets julshow igen och får då heltid fram till slutet av året. Sen hoppas de att denna kris har hunnit stabilisteras så att jag får tillbaka min heltidstjänst helt och hållet. Hur glad tror ni att jag är?! I am so happy. Behövde trots allt inte jobba 75% länge utan ca 1,5 månad och är nu back på 100 % igen :)) I love it, you just have to have faith så löser det sig :)

Kommentarer
Postat av: Rebe

darling that is GREAT

2009-05-21 @ 16:35:42
Postat av: Zelly

Rebe: dear, visst är det underbart :) det löser sig alltid :)

2009-05-21 @ 16:41:37
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej va roligt gumman, precis som du ville ;D

2009-05-21 @ 22:49:50
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Andreja

fifan vad gött. det här måste vi fira det hårt tycker jag.:) typ drinkar på Fridays? dom gör dom godaste drinkar ju,

2009-05-22 @ 02:38:05
Postat av: Zelly

Sandra: Wwiieeee :) Tack sötis



Andreja: Oh yes please, let´s go and have some drinks när båda öär lediga för att fira lite. PUSSSS

2009-05-22 @ 20:15:47
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0