Lördag


Har redan hunnit få i mig ett par koppar kaffe, får ta och lugna mig lite nu. Solen skiner som bara den och det är underbart väder ute. Jag är något små seg och har lite ont i huvet. Inte harmoniskt när jag snart ska gå och jobba lite extra. Ska åka in till stan något tidigare eftersom det idag är Stockholm maraton, halva stan är avstängd. Så det lär ju ta en liten stund att ta sig till jobbet. Det är även elitloppet ute på Solvalla så det lär vara en hel del mäniskor ute på stan. Vi är i stort sett fullbokade så det lär vara en del att göra idag. Men det ska gå bra. Hörs från jobbet sen :)

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Heheh gud vad coolt:) vart jobbar du?:)

2009-05-30 @ 19:16:13
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0