Make sure to watch MTV


Den 31 maj är det dags för MTV Movie Awards igen. Och gissa vad! Robert Pattinson, Kristen Sewart och Taylor Lautner ska vara på galan. Och det är inte allt. De ska presentera ett litet klipp från kommande New Moon!!!!! Man kommer få se en liten sneak peak på filmen, ååhhh jag vill nuuuuuuuuuuu.

"Fans can tune-in to the show to see sneak peeks from three of the most highly anticipated movies of the year. "These clips have never been seen before and we're very excited that The Twilight Saga: New Moon is one of them."


Twilight är även nominerade i sex kategorier:
* Best movie
* Best female performance - Kristen Stweart
* Breakthrough performance male - Robert Pattinson och Taylor Lautner
* Best kiss - Robert Pattinson & Kristen Stweart
* Best fight - Robert Pattinson & Cam Gigandet
* Best song in a movie - Paramore "Decode"

In på MTV med er och rösta :)

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åååh jag veeet! Och idag ska det tydligen komma ut den första officiella New moon Postern. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Snacka om att man kommer att sitta bänkad pÅ MTV Movie Awards haha!

2009-05-19 @ 04:17:28
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Betty

Yey!! im soo looking forward to it:) jag har varit inne och röstat. Men alltså visst kommer det väl visas på mtv här i sverige samtidigt också? men då är ju klockan typ fem på morgonen här...

2009-05-23 @ 15:36:27
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0