My Bloody Valentine 3D


Handling: Det började med en tragisk olycka som orsakade 5 gruvarbetares död. Men den verkliga massakern börjar när Harry Warden, den ende överlevande, vaknar upp på Valentindagen efter ett år i koma. Dold bakom sin gruvarbetardräkt och mask ger han sig ut på en mordturné med sin hacka. Till slut lyckas polisen ringa in och skjuta ihjäl honom. Staden är förlamad av sorg och de ungdomar som överlevde massakern gör sitt bästa för att glömma. 10 år senare återvänder Tom, en av de ungdomarna, som klarade sig undan Wardens attack. Han ska sälja gruvan han precis ärvt efter sin far. Vad han inte räknat med är att stöta på sin stora tonårskärlek Sarah som numera är gift med stadens polischef. Detta oväntade möte får honom att ändra sina planer.  Lagom till Valentine börjar morden igen och mördaren verkar vara Harry Warden.


My Thoughts: Det var hur häftigt som helst att se denna film i 3D. Glasögonen var inte de snyggaste men det är ju ändå mörkt i salongen ;) Jag gick ju mest eftersom Jensen Ackles är med i den, har diggat killen sedan Days of our life. Ja, jag brukade kolla på den, erkänn att ni också har följt den vid något tillfälle ;) Anyways, Jensen var så klart hur snygg och bra som helst. Jag är inte så mycket för läskiga filmer men denna måste jag säga var väldigt välgjord. Den hade en bra handling och var inte alls lika förutsebar som skräck filmer annars kan vara.


De snygga glasögon som vi fick...sexigt ;)



Och en het bild på Jensen, denna har jag uppsatt vid mitt skrivbord på jobbet...sexy helt enkel.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha när du sa glasögon (innan jag såg bilden) så såg jag de där gamla 80-tals pappers glasögonen framför mig, haha!! :P De där såg ju lite bättre ut ;)

Ser fram emot filmen! Klart man kollat på DOOL och gör fortfarande ibland, hehe, det är verkligen one of a kind-serie! Ja jag har med gillat honom sen dess, hot like hell <3



Svar: Haha bra syrran fanns där så du kunde ta tag i henne :P

2009-05-30 @ 11:02:36
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Haris

Mina vänner försöker dra med mig på den men jag vågar inte... Det där med 3d skrämmer mig hehe

2009-05-30 @ 18:47:22
URL: http://petitbeurre.blogg.se/
Postat av: eMMa

Åh vad bra att den var bra! Jag ska se den på onsdag!!! wiiie

2009-05-31 @ 20:36:36
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0