Nya sneakers


Jag älskar att gå i gympaskor, det är så bekvämt och så finns det så snygga modeller. Dessa från reebok köpte jag för ett tag sen. Var så sugen på att köpa vita, men tänkte att de blir ju så smutsiga så snabbt, så det fick bli svarta. Men jag är jättesugen på de vita med och tror att jag ska köpa dem till mig själv i födelsedagspresent, fyller snart år :)

Jag hade tänkt lämna tillbaka dessa igår om jag hade hittat några på Adidas utförsälningen igår, men eftersom jag inte hittade några fick dessa bli kvar ändå :)

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Okej hehe:) Har hört att de som tidigare besökt den på Stureplan och sedan besökt den nya, tycker att Stureplans inte alls är lika bra! Själv har jag inte besökt den i Stureplan.

:)

2009-05-10 @ 16:14:35
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra

Snygga och ser sköna ut :)

2009-05-10 @ 18:51:48
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0