Prison Break


Jag älskar Prison Break. Älskar den serien så mycket. Okej, jag kan dock erkänna att den blev lite too much under säsong 3, men det spelar ingen roll den är så underbar. Den har under sina 4 säsonger hållit en så bra kvalité, det blir hela tiden spännande och man vill bara ha mer och mer. Skaparna av denna serie är genier.

Men allt som är bra kommer till sin slut förr eller senare. Jag har nu på min dator de två absolut sista avsnitten av Prison Break, sen finns den inte mer, den är slut, finito, over. Och jag kan för allt i livet i mig inte klicka på play knappen. Jag vill så gärna titta men jag kan inte...

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Feel you det är det samma med mitt hår! Jag har lockigt av natur.



Åh insane, vi ses där om jag inte går till Heron City!:D Jag älskar deras biostolar:D

2009-05-19 @ 09:36:02
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0