Så besviken

Jag har tänkt på en sak under den senaste veckan. Jag har kommit fram till att jag är sjukt besviken på en av mina kompisar. Det är inte Rebe, henne skulle jag inte ens kunna bli besviken på eller arg på, vi vet vart vi har varandra och den tjejen har my back i vått och torrt, det har hon bevisat mer än flera gånger. Inte minst den gången jag låg på sjukhus för någon månad sedan. Vissa av mina så kallade vänner hörde inte ens av sig när de fick reda på att jag låg där, and that says a lot. Det är verkligen ett av de tillfällen man kan bevisa sig som vän.

Det känns som att jag försöker med jämna mellanrum, frågar om vi ska hitta på något, fika, bio, följa med på dittan och dattan. Men det funkar inte, har inte tid, inga pengar, whatever liksom. Men när man sen får höra att allt ovan går bra att göra med andra vänner då blir jag både ledsen och besviken. Med mig går det inte att göra något av ovanstående men med andra vänner finns all tid och pengar i världen att göra grejer med. Känns som att jag bara är en liten person som den råkar känna och inte räknas på något sätt.

Mina vänner betyder väldigt mycket för mig. Och jag försöker vara en så bra vän som möjligt, en sådan vän som jag vill att mina vänner ska vara. Behandla dem så som jag vill att de behandlar mig. Jag vet att jag är en bra vän och att mina vänner uppskattar mig och älskar mig för den jag är och det är verkligen ömsesidigt från min sida med. Men jag har börjat tvivla på vissa av dem. Kanske borde ta och prata med denna person.

Kommentarer
Postat av: Betty

svar: Ja visst längtar man till New Moon:) Det är så kul att dom ska göra film av alla böckerna. Jag är inne på fjärde boken, har faktiskt inte läst ut den än, men jag har läst ganska mkt av vad som ska hända i den boken så jag vet rätt mkt redan:P

Men alltså det är ganska vanligt att folk vill det när det kommer till skådespelare. Att dom vill att dom ska dejta på riktigt också, speciellt om dom har en bra kemi. Då vill dom att det ska vara så in real life to så att det ska kännas ännu mer verkligt typ när dom ser filmen, tror jag:P Men sen har ju twilight blivit så pass populär och har så många fans så det har väl blivit lite extremt med rykterna om Rob och Kristen också. Det är så många som är intresserade av dom nu och det gör väl det hela mer spännande om dom nu skulle vara tillsammans på riktigt.

Jaha, 27, samma ålder som Nicole då:) Jag är 19 fyller 20 senare i år.

2009-05-24 @ 20:11:06
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Gumman :( Så tråkigt...

Inte alltid lätt sånt där och veta hur man ska göra. Beror ju precis på hur du känner och du ska ju göra det som känns rätt för dig. Antingen struntar du i det och är med dom som på riktigt bryr sig eller så tar du och pratar med henne och hoppas på att hon då oxå kan vara ärlig i sina svar. Kramen <3

2009-05-24 @ 21:14:34
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Sophia

jag sitter i samma sits o det suger! Hoppas det är kanon m dig. länge sen.. kram

2009-05-24 @ 21:38:10
URL: http://sickasmysecrets.blogg.se/
Postat av: eMMa

Vad man känner igen sig i sånna här inlägg... men jag måste säga att det påminner en minst lika mkt om hur BRA kompisar man faktiskt har oxå! :) I längden visar det ju sig vilka som är riktiga och inte... även om det gör ont så får man släppa vissa på vägen :( jag finns iaf alltid här för dig sötnöt!!! puss

2009-05-25 @ 14:26:59
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0