Så kass



Sen jag bytte avdelning för ett par år sedan har jag förträngt att vi har en så kass brud som spelar piano i vår bar. Eller hon spelar bra men sjunger som en kratta. Det låter så illa, hon slaktar varje låt som hon sjunger. När jag jobbade i receptionen förr höll jag på att gå in och strypa henne då hon totalt slaktade min absoluta favoritlåt, The Rose med Bette Midler och La Isla Bonita med Madonna. Hon är helt galen, gästerna som sitter i baren måste prata så högt för att höra vad de säger eftersom hon sjunger så jäkla högt. Vet ni vad bruden gör då? Då börjar hon sjunga ännu högre för att hon tycker att gästerna överröstar henne. Men hålla, det är väl meningen att hon bara ska höras i bakgrunden och inte överrösta gästerna när de pratar, det är ju ingen konsert hon ger.

Kommentarer
Postat av: rebe

what, you dont like my singing?

haha

2009-05-30 @ 23:02:47
Postat av: Zelly

Rebe: Hahahah så det är dig jag måste strypa ;)

2009-05-31 @ 13:53:40
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0