Suck

Sitter här på jobbet med världens jäkla migrän. Det var inte rikigt läge för att stanna hemma idag om man säger. Har en massa saker att göra och så har man fan inte råd att stanna hemma. Jag kommer att behöva stanna hemma ca 10-14 dagar här fram över när jag ska opereras. Så det är bara att stå ut idag och försöka lägga sig tidigare idag och hoppas på att migränen försvinner.

På torsdag är jag ledig, ska bli skönt. Passa på att bra vila ut. Måste hitta en present till min moster som jag ska skicka med mamma och pappa när de åker på semester nästa vecka. Jag har en väldigt stor släkt, men det är inte alla som förtjänar en present...hahaha. Min moster älskar jag över allt annat, hon är en sådan underbar person. Så hon förtjänar en present eftersom hon snart fyller år och jag vill ge henne något för att hon är så underbar som hon är :)

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Neeh men gud så fitn sagt!:) Så söt du e!:) Åh du gjorde min dag!:) hvala srce!:)

2009-05-19 @ 11:58:00
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0