Varmt

Mina vänner nu när det är så varmt ute, glöm inte bort att dricka mycket vatten. Jag själv dricker flera liter vatten om dagen, det måste jag annars får jag så lätt migrän, det är som att beställa migrän om jag inte får i mig tillräckligt vatten.

Idag är det varmt kan jag tala om, det måste vara minst 26 grader ute, väldigt skönt. Jag har varit ute större delen av denna förmiddag. Men var tvungen att gå in igen för jag började känna av lite lätt huvudvärk. Detta är så jäkla trist, jag får så lätt solsting och ont i huvet av värmen. Klara inte av att ligga i solen allt för länge. När jag är hemma i Kroatien får jag passa mig väldigt noga eftersom det alltid är så varmt på sommaren. Men då har man ju havet som man kan svalka av sig i, jag vägrar bada här i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Sophia

älskar värmen! =)

2009-05-31 @ 22:25:22
URL: http://sickasmysecrets.blogg.se/
Postat av: rebe

vi verkar ha bytt väder, cause it's raining down here

2009-05-31 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0