Zelly svarar

Fick en fråga från Irma, tack för din fråga :) Du har inte skrivit någon blogg adress, så jag svarar här istället ifall du skulle komma tillbaka till bloggen och för alla andra som kanske undrar.

Varför lägger du aldrig upp bilder på dig själv?

Skälet till att jag inte gör det för att jag inte riktigt känner mig så bekväm med att lägga upp bilder på mig själv. Tycker att det sker så mycket sjuka saker på internet och jag vill inte att mina bilder ska hamna i "orätta" händer. Nu har inte jag en så välbesökt blogg som så många andra har, men jag känner ändå att jag inte vill lägga ut en massa bilder på mig själv och mina nära. Jag har en Myspace sida där jag brukar lägga upp bilder, hade Facebook ett tag innan jag blev helt stressad av den och tog bort den, på min Twitter kan man se bild. Där har jag/hade jag bilder, men det är annorlunda för där kan jag kontrollera vilka som ser mina bilder och vart de "hamnar".

Jag jobbar på ett väldigt välkänt företag, med många viktiga gäster och kunder. Min arbetsgivare kontrollerar inte mig på något sätt, vad jag gör utanför mitt jobb är något som de inte har att göra med. Men mitt mål i livet är att klättra ännu högre på denna arbetsplats och framtida arbetsplats, jag satsar otroligt mycket på min karriär i denna bransch som jag älskar så mycket och vill komma så långt det bara går. Därför vill jag inte lägga upp seriösa som oseriösa bilder på min blogg. Man vet aldrig vem som läser den, kanske t.o.m en framtida arbetsgivare.

Självklart tycker jag att det är otroligt roligt att besöka bloggar som lägger upp en massa bilder på sig själv och jag vet att även läsare tycker att det är roligt att se bilder på personen bakom bloggen och att det ger mer läsare. Men mig spelar det ingen roll om det gör att jag har mindre läsare, jag är tacksam för de jag har :) Men vissa saker känner jag mig helt enkelt inte bekväm med att visa och dela med.

Hoppas ni förstår det :)

Kommentarer
Postat av: S A N N A

Håller med dig. Man ska inte behöva ha bilder på sig själv om man inte vill.

svar: Hon är inte ful iaf ;) haha!

Tack så hemskt mycket :)

2009-05-11 @ 21:30:21
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra svarat och det där är ju helt upp till var och en!

Visst är det roligare med bloggar som har bilder tycker jag, men det behöver inte alltid vara på dom själva utan tex. naturen, fiket, hemmet eller vad som helst :)

2009-05-11 @ 22:02:15
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sanna: Tack så mycket.



Sandra: Tack gumman. Har själv ett tag funderat om jag ska ta upp detta i bloggen, så nu kom det så passande :) <3

2009-05-11 @ 22:44:58
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart vi förstår, men en bild på rumpan vill vi faktiskt ha! :P

2009-05-12 @ 21:04:41
Postat av: Zelly

Anonym: Hahahahahaha...kanske det kanske ;)

2009-05-12 @ 21:34:40
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0