Klippa sig?

Jag var hos min frissa strax innan jag åkte till New York. Men då klippte jag inte håret så mycket utan färgade det. Men nu är jag så jäkla trött på mitt långa hår, kan inte göra något vettigt med det alls. Jag måste ha det uppsatt på jobbet och fan jag gillar inte så som det ser ut nu.

Så jag funderar starkt på att göra en radikal ändring med håret och bli korthårig. Den frisyr som jag är ute efter är något i stil med den som Victoria har på dessa bilder. Jag har haft kort hår förr, inte såhär kort dock och trivs i det väldigt bra, nästan bättre än kort.

Nu är inte alla mina medicinska grejer helt i sin ordning, men på bättringsvägen. Jag förknippar mitt långa hår lite med alla tråkigheter och känner att jag vill göra en drastisk ändring som en liten frigörelse helt enkelt.

Så jag tror nog att jag ska slå min frissa en pling och göra en radikal ändring på håret :)

Kommentarer
Postat av: eMMa

Jag har själv funderat på att klippa av mitt hår! :) Jag tycker du ska göra det, våga!!! För det gör tydligen inte jag! haha Puss!!!

2009-11-30 @ 10:56:07
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0