New Moon = LOVE

Har väntat i ca ett år på att denna film ska ha premiär och nu har jag äntligen sett den. Vart ska jag börja? För att inte detta ska bli en hel bok nöjer jag mig med att säga UNDERBARA FILM, I ♥ YOU. Den är helt ljuvlig och levde verkligen upp till mina förväntningar. Visst kan jag komma på något som jag stör mig på *host host* sminkningen av skådisarna *host host*.

Kristen Stewart är i min mening mycket bättre i New Moon än vad hon är i Twilight. Jag gillade inte hennes skådespeleri i Twilight alls, men i New Moon är hon som sagt mycket bättre. As much as I love Robert Pattinson så ska Taylor Lautner ha en stor eloge, han är suverän i rollen som Jacob. Och tänk att de nästan bytte ut honom till en annan skådis. Är det fel av mig att säga att lillkillen är snygg? Det är ju nästan lite perverst med tanke på att han bara är barnet...haha.

Anyways, UNDERBARA film som SKA ses IGEN och det SNART :)

Så nu längtar jag ihjäl mig till 30 juni då Eclipse har premiär.


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

hehe visst var den:D

2009-11-23 @ 06:15:39
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra B.

Ååå <3 Kan det inte bli lördag nuuu!!

Jag gillar Kristen, men det är ju toppen att hon är bättre i denna :D

2009-11-25 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0