Shopping New York, del 2

Mera shopping från New York :)

Smink från ID Bare Minerals. Okej mina vänner detta var sjukt billigt. Jag köpte med mig en hel del så att jag har för en lång tid framöver. Ett startkit här i Sverige går på ca 2000 kr, jag gav 60 dollar vilket är ca 500 kr!!! Stört billigt.



Haha, är man fan så är man. BSB skivan till mig och Rebe som också ville ha en ;)



Underkläder från Victoria´s Secret



Presenter från Guess till mamma. Pappa fick en massa kläder från Tommy Hilfiger & Ralph Lauren



Söta tofflor från Jessica Simpsons märke. Jag är inget fan till henne, men de var både sköna och billiga.



Blev en hel del snygga strumpor från Calvin Klein. Behövs alltid strumpor ;)



Party topp


Kommentarer
Postat av: Sandra B.

Snyggt!! Väskan o tofflorna <3

2009-11-19 @ 17:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0