This is it med MJ



Igår var syster och jag och såg Michael Jackson filmen This is it.

Handling: This is it är framtagen från hundratals timmar av repetitioner och inspelning bakom kulisserna när Michael Jackson förberedde sig för sina 50 konserter i London, allt i high definition och med digitalt ljud. Filmen kommer att visa Michaels karriär ur ett helt nytt perspektiv och innehåller intervjuer med några av hans närmaste vänner och samarbetspartners.

My thoughts: Gillar man Michael Jackson och hans musik som jag gör så är det en film jag starkt kan rekommendera. Jag älskade filmen, jag ville ställa mig upp och sjunga med och dansa med i varje låt. Michael var en sann artist, hans stjärna kommer att fortsätta att skina, hans musik kommer att leva för alltid.  

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Håller helt med dig! Jag stod upp och sjöng med och dansade (jag såg den hemma haha)

2009-11-07 @ 23:05:17
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra B.

Längtar tills den kommer på dvd då :)

2009-11-09 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0