Trevlig lunch med Emma

Tidigare idag träffade jag min vän Emma. Vi tog oss in till stan, skulle fika men det slutade med att vi åt lunch istället. Så trevligt och gott, promendaen till Slussen gjorde oss bra..haha. Vi saknade dock Denise som var tvungen att stanna hemma då hon är sjuk. Krya på dig gumman. 

Vi pratade om det ena och det andra. Emma är en av mina äldsa vänner, en toppentjej och vän som jag uppskattar så mycket och är så glad över att ha i mitt liv.

Stambytet av mitt badrum går framåt. Ska vara klart 4 december, så vi får se om de håller det eller om det tar längre tid än väntat. Det är världens kaos hemma hos mig, så jag bor faktiskt hos mina föräldrar medans de håller på. Hur trevligt det än är här hemma hos dem, så längtar jag efter min egen lägenhet. Jag har trots allt bott själv i flera år nu.

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hehe kan tänka mig:) Hoppas du hinner få upp något i alla fall. Själv har jag bestämt att pynta dagen efter New Moon den 21 nov, veckan innan första advent:D

2009-11-07 @ 23:22:33
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: eMMa

Tack själv gumman!!! Alltid lika trevligt när vi ses! :) puss

2009-11-09 @ 10:20:48
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0