23/10 till 2/11

Mina vänner nu ska jag försöka sova lite. Syster och jag ska upp ca 06.00 för att åka ut till Arlanda och äntligen, äntligen ta oss till New York :) Jag är inte alls trött, men måste försöka sova. Sure, vi kan sova på planet, vad ska vi annars göra i en massa timmar.

Vi landar i N.Y 15.50 amerikansk tid, vilket är ca 21.50 här i Sverige, vårt plan åker 10.30 från Arlanda med en liten mellanlanding.

Imorrn sover vi hos Rebes syster Raquel. Vi sover även lördag hos henne, på söndag bär det av till Niagra Falls och när vi kommer därifrån är det hotell som gäller. Denna resa kommer bli galet kul :) Vi landar hemma i Sverige igen den 3 november. Vi har med oss en mini lap top som vi kommer att uppdatera så mycket vi kan :) Och ni som har mig på Facebook kommer även kunna se en massa bilder där med.

Natti natti mina vänner, hörs från New York :)

Kommentarer
Postat av: Sandra B.

Å, är så aviiis!!

Hoppas ni får skitkul nu!! Kramen <3

2009-10-23 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0