Lördag kväll

Det har varit en något regnig lördag. Jag har spenderat den hemma, pappa har varit över och hjälpt mig få upp alla taklampor. Det är så snyggt i alla rum nu med fina lampor. Vardagrumms lampan sitter nog något för lågt tycker jag men det går inte att få den högre upp. Den är nog gjord för lägenheter som har högt i tak. Men oh well den sitter där den sitter nu och även fast den sitter något lågt så är den så jäkla snygg :)

Har äntligen fått upp gardiner i vardagsrummet, köpte så fina på IKEA. De passar så jäkla bra in till soffan och övriga möbler här. Äntligen börjar man få något i iordning här hemma.

Ska fota lite imorrn, nu har det hunnit bli så mörkt så jag tvivlar på att korten blir så bra.

Nu sitter jag här i soffan och ska fortsätta se veckans TV-serier som jag inte har hunnit se på under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0