Stressad me, noooo

Jag har bara idag och imorgon, sen är det semester i tre veckor :) New York nästa fredag med syster :)

När jag kommer hem ska jag en vecka senare på en operation och kommer vara sjukskriven igen någon vecka.

Jag är något stressad nu kan man säga, jobbmässigt. Har så mycket som jag måste fixa innan jag går för dagen imorrn. Lär sitta över både idag och imorrn.

Jag är ansvarig här för lite stuff som sker i november samt december, så man kan säga att jag är något sressad över att få allt på bana innan jag försvinner på ledighet.

Sen i vanlig ordning är jag ute i sista sekund med vissa saker som måste fixas innan vi reser nästa fredag. Men jag ska nog hinna med, men blir lite trött på mig själv som alltid är ute i sista sekund. Fast det är då jag prestrerar som bäst konstigt nog.

Kommentarer
Postat av: Haris

Ta massa bilder i Äpplet nu då :D :D :D

Rubb it in our faces hahaha

2009-10-16 @ 18:52:06
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0