The Vampire Diaries

 

De som läser min blogg vet att jag är en sucker för olika TV-serier. Måste få tipsa om underbara The Vampire Diaries, underbar show. Showen är baserad på böcker skrivna av LJ Smith, men man har valt att inte följa boken så mycket (vad jag har läst). Syster och jag har köpt böckerna som ska läsas på planet till USA. Anyways, så bra serie. Denna veckas avsnitt var lätt det bästa. Folk kan komma att tycka att den påminner om Twilight och True Blood. Men dessa böcker skrevs ca 15 år innan Twilight böckerna skrevs. Jag personligen tycker inte att Vampire Diaries liknar varken True Blood eller Twilight. Sen gör det absolut ingenting att snyggot Ian Somerhalder har en av huvudrollerna, killen är så vacker och klockren som onda Damon. Måste nog börja kolla på Lost också, han var med i första säsongen.

Trailern:


Kommentarer
Postat av: rebe

i prefer paul wesley.



men denna vecka va en av de bättre avsnitten!

2009-10-18 @ 22:56:37
Postat av: Zelly

Rebe: I prefer Ian ;) Så snygg and those eyes. Syrran gillar nog Paul :)



Detta avsnitt var ett av de bästa, jag skrattade så mycket till den där dansscenen. And oh yeah that Vicky gilr is beyond annoying

2009-10-18 @ 23:03:12
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra B.

Den där har väl gått i Sverige ett tag va?

Har för mig att det var den här serien jag skulle se men sen glömdes den bort :(

2009-10-19 @ 13:41:23
Postat av: Andreja

dreggel dreggel dreggel

dreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggeldreggel dreggel dreggel

På Ian såklart.;)

2009-10-19 @ 23:58:25
Postat av: Zelly

Andreja: HAHAHAHAHAHA, and of course I agree :)

2009-10-20 @ 20:23:28
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Den har inte börjat gå i Sverige än. Den hade premiär i USA i början av september. Den lär komma så småming om till Sverige, much recommended serie att kolla på :)

2009-10-20 @ 20:24:22
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra B.

Ahaaa okej men va skönt, då har jag inte missat den :D

Ska hålla utkik sen då när den kommer hit!!

2009-10-21 @ 10:03:54
Postat av: Haris

Hej Ž :) Vill bara önska dig och din syster en grymt trevlig färd till Äpplet :)



Kram!

2009-10-22 @ 10:36:30
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0