090909

Nu sitter mamma och jag och tittar på fotbollen. Ja, den är på, jag sitter med lap topen och mamma sitter och syr. Men vi tittar och kommenterar. Sverige borde ju vinna denna match. Eller vad säger ni? Blir riktigt besviken om de inte gör det.

Mina kroater spelar mot England ikväll, vill så gärna se den macthen. Får se om jag hittar den online någonstans.

Idag åkte jag och mamma en sväng till Länna. Jag skulle köpa mera målarfärg, mitt nästa projekt när jag mår bättre såklart är att måla om min walk in closet samt några hyllor i köket. Men det tar jag när ja mår bättre. Vi var inte i Länna så länge eftersom jag inte orkar gå så jättemycket än. Men skönt var det att komma ut en sväng.

Idag ringde de även från det företag som ska stambyta mitt badrum. På tisdag nästa vecka ska jag bege mig till deras kontor för att välja kakel osv i mitt nya badrum. Så skönt när man får välja själv hur man vill ha det. När badrummet är klart kommer lägenheten vara helt ljuvligt, då är verkligen allt nytt i den :)

Kommentarer
Postat av: Haris

Oh tittade igår på min första fotbollsmatch någonsing. Bosnien och Turkiet (1-1) sedan såg jag Maltas självmål i matchen mot sverige... Hörde att Kroatiens förlorade 5-1 mot England igår :S men tittade aldrig på matchen och vet inte om det stämmer. KRAM!

2009-09-10 @ 12:26:04
URL: http://theharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0