Back on track

Blogglusten har inte legat på topp den senaste tiden. Men det beror mest på att jag har varit sjukskriven ett par veckor nu och har varit hemma då jag har haft svårt att röra mig. Har inte kunnat vara ute på stan och göra en massa roligheter. Därför har bloggen blviit lidande, dåligt och något tråkigt med uppdatering.

Men nu mår jag mycket bättre och är back on track. På måndag börjar jag jobba igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen, mailen lär ju vara sprängfylld i vanlig ordning.

Pappa kommer hem på fredag nästa vecka och jag ska äntligen få upp persinner och gardiner som pappa ska hjälpa mig med :) Nu ska han få jobba lite, han har haft semester så det räcker nu :)

Kommentarer
Postat av: Sandra B.

Skönt att det känns bättre gumman :)

2009-09-19 @ 17:45:06
Postat av: Zelly

Sandra: Tack gumman <3

2009-09-19 @ 20:52:01
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0