Besök och nytt badrum snart

Idag var min fina vän Emma över en sväng efter jobbet. Alltid lika mysigt och trevligt. Hon fick se min nya lägenhet som hon tyckte var väldigt fin, kommer bli så snyggt när allt kommer på plats :) Sen gick vi till min mamma som hade lagat lite mat åt oss. Jag bor fortfarande här för tillfället efter min operation och så.
Tack Emma för att du kom förbi :) Får se till att hitta på nåt trevligt när jag och kroppen mår något bättre.

Medans vi var i lägenheten passade jag på att kolla posten. Och till min lycka hade jag fått brev från min hyresvärd. I oktober är det dags för stambyte av mitt fula badrum :) Yes, så jag måste ringa dem imorrrn för att stämma av lite detaljer som det stog i brevet. Ska få lägre hyra medans de håller på att dona och fixa. Tur för min del är att de ska börja någon dag innan jag åker till New York, skönt att inte vara hemma medans de ska där och hålla på. Sen när jag kommer hem kan jag alltid bo hos mina föräldrar tills de är klara. Jag ska även få gå och titta på och välja hur jag vill ha mitt badrum :) Perfekt. Längtar tills badrummet är klart. Då är verkligen alllt helt nytt i min lägenhet, perfekt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vad skönt att veta att det blir ordning på ditt badrum nu! :)

2009-09-09 @ 12:56:33
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0