Myskväll

Sitter här i vardagsrummet med laptopen, TV:n står på den HRT (Kroatisk kanal) där de visar Gangs of New York. Jag har sett den så många gånger, men den tåls att se igen är så bra och så är det ju Leo ♥, då kan man ju inte direkt slå om TV:n. HRT har alltid bra filmer under helgen och det bästa är att de inte har några reklampauser under tiden de visar en film.

Efter alla smärtstillande jag har tagit lyckades jag somna i två omgångar tidigare idag, så jag vet inte alls när jag ska lyckas somna ikväll, får väl sysselsätta mig här en hel del.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Usch gumman du med krya på dig massor!:( Vad har hänt?



Ja vi kan mysaihop hehe:) TV:n, datorn och mys hehe!:) Det behövs!



Sköt om dig du med och massa krya på dig!

2009-09-04 @ 21:46:01
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0