Söndag

Sorry för kass uppdatering. Systers internet har inte riktigt velat fungera som det ska. Men nu är det up and running igen, she has gone wireless I love it.

I går var jag, mamma och syster på Ikea, lovely. Jag fick inte bära något så det fick syster och mamma göra även fast allt som köptes var till mig...haha men så är det när man är sjukskriven ;)

På Ikea köpte jag persinenner och gardinstänger som pappa ska hjälpa mig att få upp, han kommer hem nästa fredag, can´t wait. Jag har såklart saknat honom massor, han har varit på semester sedan i maj månad och så vill jag börja göra fint i lägenheten. Köpte lite andra småsaker på Ikea, matta till sovrummet, gardiner till vardagsrummet.

Har även sett en hel del nya möbler jag ska köpa på Ikea, bokhylla, tv-bänk, soffbord och eventuellt en soffa. Mina föräldrar känner sig något generösa och har talat om en ganska hög summa som de skänker mig som jag får köpa vad jag behöver till i min nya lägenhet. Väldigt snällt av dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0