Welcome home

Idag kommer min kära far hem från semestern :) Jag har inte sett honom på 4 månader just idag. Just nu sitter han på ett plan på väg hem och landar i Stockholm runt 10.30. Mamma är och möter honom på Arlanda och jag ska hem och krama på honom efter jobbet.

I morgon får han dock börja jobba lite hemma hos mig, nuhar han haft semester så det räcker och blir över ;) I morgon ska han hjälpa mig att få upp persinenner i min lägenhet samt gardinstångar. På söndag ska vi nog åka och handla nya möbler. Äntligen kan jag börja fixa och dona ordentligt i mitt nya hem. 

Till hallen och badrummet ska jag dock vänta med att köpa saker till eftersom stambyte av badrummet snart drar igång. Kommer bli så dammigt i hallen och så måste den vara tom så att de som jobbar med det kommer fram.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0