17 Again


Har just sett klart 17 Again med Zac Efron och Matthew Perry.

Handling: Mike, 35, är inte nöjd med livet. Han har jobbat 18 år på samma arbetsplats utan att befordras, han är nyskild och han har knappt någon kontakt med sina barn. Livet har inte riktigt blivit som han tänkt sig. Annat var det i high school då Mike var stjärnan i basketlaget och killen som fick dejta skolans snyggaste tjejer.

En sen kväll när Mike är på väg hem iregnet ser han vaktmästaren från high school stå vid räcket på en bro. När han stannar bilen försvinner mannen och i sin iver att finna honom trillar Mike överräcket. Han vaknar upp nästa dag hos sin kompis Ed, och upptäcker han att han inte längre är sig själv. Han har förvandlats till en gänglig 17-åring igen.

My Thoughts: En roligt och helt klar sevärd film om man vill skratta lite. Känns som mam har sett det förr och man vet va som ska hända, men absolut en film som jag kan rekommendera att se.

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Yeei vad roligt gumman!:D Du kommer att stormtrivasd med WP i promise!:) Nej gumman det finns miljontals gratis teman, jag laddar ned sen lägger jag bara in lite bilder på mig och älskling och hundarna i headern, det är allt jag gör!:)

2010-01-09 @ 23:23:05
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0