Avatar


I onsdags var jag och två vänner och äntligen såg Avatar.

Vilken underbar film. Ni måste verkligen se den. Först tänkte vi se den i 3D men vi lät bli. Alla tre tänkte att vi skulle bli något illamående om vi såg den i 3D. Har en vän som såg den i 3D och sa att man blev lite illamående då de flyger så mycket i filmen, känndes nästan som att vara på Cosmonova. 

Avatar var vädligt välgjord och väldigt vacker. Helt perfekt biofilm på alla plan. Perfekt länd, bra story och otroligt snyggt gjord. Jag skrattade, jag hoppade till i bio stolen, jag grät för att den var så vacker. Den här filmen är så fantastisk att inga ord kan beskriva den.

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Gott Nytt År 2010

Åh vi ska se den imorrn!:D

Tack gumman!:) Hoppas det löser sig för dig och att ditt år fortsätter mycket bättre än hur den började!

2010-01-01 @ 18:47:56
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0