Brrr

Man skulle kunna säga att det är kallt. Minus 22 grader har vi det i Stockholm, minus 22 fucking grader det är helt insane. Jag skulle behöva gå och handla, men jag vågar knappt sätta huvet utanför dörren. Jag kommer väl frysa ihjäl på vägen eller något. Just nu ligger jag i min säng och skakar, jag fryser så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...kallt.

Inatt sov jag med hör på detta, två duntäcken, en filt och ett till täcke, 4 st med andra ord och jag svettades verkligen inte. Undra om jag håller på att bli förkyld igen eller något, för jag fryser något otroligt.

Nu måste jag vända på mig för att ta tag i telefonen då jag ska ringa Rebe...brrrr säger jag.

Kommentarer
Postat av: rebe

men det är ju hur härligt som helst....e' jag den enda som diggar detta väder? lol

2010-01-06 @ 13:51:21
Postat av: Zelly

Yes, dear du är den enda som diggar detta ;) Jag gillar att det är kallt, men inte så hör kallt..lol

2010-01-06 @ 22:37:15
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Hehe ingen fara gumman ska svara på de så gott jag bara kan!:)



Ja det finns 2 olika program man kan använda sig av för att överföra. Dock måste jag säga att det är e process som tar tid och ibland tappar man bort många bilder och även några inlägg. Jag förlorade 200 inlägg av mina 4900 inlägg, men det gjorde mig inget. Det är inte ett 100 % säkert system eller program men det är för tillfället det som finns men det fungerar.



Nej da du får själv välja allt. Du köper ju ett domän och domän namn och då är det ditt val. Den enda gränsen som finns för bilder är den storleken din webbhotell har. Jag har tex den minsta just nu och jag har 9 000 bilder och jag är inte änns använd halva min kapacitet. Så det är inget att oroa dig över!:)

2010-01-08 @ 09:38:34
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0