Fredag


Fredag idag då :) Jag har inga direkta planer för kvällen. Ska hem och bädda ner mig i soffan, för jag håller på att frysa ihjäl. Let´s dance bpörjar ikväll så det kanske jag ska se. Fortsätta packa upp lite hemma också kanske jag gör. Nästa vecka ska jag ha över alla som hjälpte mig att flytta på middag. Ska även ha en inflyttningsfest för mina vänner men jag kände att jag först ville njuda dem som hjälpte mig att flytta då de verkligen slet som djur.

Jobbar till 18.00 idag, känns lite drygt att sitta till 18.00 en fredag, men aja det funkar.

Snart har jag en liten nyhet som gäller bloggen, men det tar vi när allt är klart :)

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Ursäkta mitt ordval men blogg.se snackar massa skit hela tiden och vet inget. Det går att föra över allt gumman men som jag sa, det finns risk att vissa saker försvinner på vägen men du kansek inte har lika mkt bnilder som jag har och lika många inlägg!:)

Ja men har du domännamn och webhotell så har du allt du behöver. Du ska ladda ned wordpress som du sen laddar in i din webhotell och sen är det bara att köra!:)



Tack gumman!:D

2010-01-08 @ 18:38:55
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0