New books


Jag har många gånger skrivit att jag läser väldigt mycket böcker, jag läser hela tiden och älskar det.
Här om dagen köpte jag tre nya böcker.

En bok med Marilyn Monroe som jag älskar. Det finns inte något som jag inte vet om denna kvinna, denna bok innehåller jättemycket fina bilder och en massa rolig fakta om henne. den gör sig snygg i bokhyllan helt enkelt.

Bok nummer två är The Host som är skriven av Stephenie Meyer. Har velat läsa den rätt länge men inte kommit till skott att köpa den. På engelska of course.

Bok nummer tre är Greven av Monte Cristo eller Count of Monte Cristo som den heter på engelska vilket jag köpte den på. Jösses den är på över 1200 sidor, när jag ska läsa klart den vet jag inte hahaha. Har börjat läsa den så vi får se när jag är klar :) Det är ju verkligen en klassiker och jag har hört väldigt mycket gott om den.

Kommentarer
Postat av: rebe

oh lord, what a book. den kan man nog tyvärr konka runt på i väskan va?

2010-01-04 @ 00:51:45
Postat av: Zelly

Rebe: haha told you att den var tjock haha och små bokstäver dear lord. Eftersom jag köpte den i poker format så kan man ha den i väskan. Ska läsa den på t-banan idag. Folk lär ju kolla på en vad det är för tegelsten man släpar på haha

2010-01-04 @ 08:39:08
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0