Summering av 2009

Hittade denna lista hos ett par bloggar som jag läser. Tänkte lägga upp den igår, men det blev som det blev igår så den kommer nu. 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag såg äntligen Madonna live. Den kvällen var underbar på alla sätt, hon var fantasiskt och jag fick åter igen ett bevis på varför jag dyrkar denna kvinna.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag ger inga nyårslöften, tycker bara att det är så onödigt. Man håller dem inte. Vill man göra något ska man bara kunna göra det utan några löften och måsten.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Två av mina kusiner och säkert några bekanta till familjen.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Finland och Usa.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer tid för mig själv.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? En hel del, tycker att jag har haft ett bra år. Vissa datum kommer jag att ha lyckliga minnen ifrån och vissa lite mindre.

8. Vad var din största framgång 2009?
 Jag har inte riktigt haft någon framgång. Eller jo vänta, med alla hälso problem har jag blivit en starkare person. Jag har inte låtit mina hälso problem göra mig allt för nedstämd och deprimerad.

9. Största misstaget? Jag ångrar inget som jag gör, bara det jag inte har gjort.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld ett par gånger. Och sjuk och sjuk kan man väl säga, genomgick två operationer.

11. Bästa köpet? Utan tvekan min Iphone

12. Vad spenderade du mest pengar på? Tyvärr cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En hel del.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Jag säger artister istället för låtar. Lady GaGa, Madonna, Beyonce.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Kan inte komma på något.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kommer inte på här heller. Jo, att inte spendera så mycket pengar ¨på onödiga köp.

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen

19. Blev du kär i år? Nej.

20. Favoritprogram på TV? The Vampire Diaries for sure
 
21. Bästa boken du läste i år? Har läst flera bra böcker.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmmm...får bli Lady GaGa

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig dollar till min New York resa och det fick jag.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Nope

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hmmm kommer inte ihåg faktiskt.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tycker att jag hade ett bra år ändå

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som alltid svart och någorlunda klassiskt

28. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min familj.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somerhalder. Pudding säger jag bara.

30. Vem saknade du? Vet faktiskt inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0