Muppar!


Åh, jag blir så jävla förbannad på oseriösa företag. Jag förhandsbeställde Sex and The City, The MovieHomeenter´s hemsida för läääääänge sen. Den skulle dimpa ner i min brevlåda när den hade släppts på DVD, dvs 22 Oktober. Det är nu 27 oktober och jag har inte sett röken av min film. Sen läste jag hos min kära Sandra att hon har samma problem som jag och har beställt på samma jävla sida.

Jag mailade dem och frågade vart min film har tagit vägen och att jag nu vill annuelra min förbeställning. Här kommer svaret jag fick:
Hej Z!
Tack för ditt mail.
Du har förhandsbokat Sex and the City Limited Edition och kommer att motta aktuell produkt i anslutning till dess releasedatum den 19 november.
Önskar du fortfarande avbeställa ovanstående går det bra att bekräfta det som svar på detta mail.

Viket jävla skämt säger jag bara. När det på deras hemsida står, "var först med att se den stora succen Sex and The City hemma, beställ den redan idag".

Inte någonstans står det att det är en limited edition jag har förhandsboka och att den kommer den 19 november.

Kan ju garantera att jag i fortsättningen aldrig någonsin kommer att beställa något från dem igen, från och med nu är det endast CDON.se och Discshop.se som gäller. Dem kan man i alla fall lita på, att jag inte bokade hos någon av dem fattar jag inte alls.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävla nötter säger jag bara!

Samma här, aldrig beställa nåt från dom igen. Tacka vet jag Discshop! :)

2008-10-27 @ 21:39:00
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0