Vill ha texten

Ett av mina favoritcitat ever är detta som är sagt av underbara James Dean:


Jag älskar det och använder det jämt på olika sidor. Jag har tittat runt en hel del på både Vimsadekors och Unik Dekors hemsidor. De har så mycket fina väggtexter som jag vill ha. Har redan bestämmt mig för ett par som jag ska köpa och lägga upp i mitt nya hem.


Detta citat vill jag ha mer än något annat uppe på väggen i vardagsrummet. Men det finns verkligen inte att få. Man kan designa sitt eget väggord, men när jag väl tittar på förandsvisning ser den inte lika fin ut. Den ser inte ut så som jag vill ha den. På förhandsvisningen verkar själva väggtexten gå i en rad, men jag skulle vilja ha denna ungefär så som jag har gjort på bilden. Denna är väl det närmaste de har om det inte skulle gå att få till den själv, men det är fortfarande inte rätt citat som det James Dean sa och jag vill ha det just så som han sa det  och inget annat.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ett jättebra citat!

Synd de inte har så man kan få skriva själv vad man vill ha så gör dom det :/

2009-09-07 @ 12:30:08
URL: http://www.twitter.com/sandris81
Postat av: Zelly

Sandra: Visst är det, I love it och nu kommer jag äntligen att få det :))

2009-09-07 @ 21:55:30
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0