Packar

Håller på och packar för fullt här hemma. Är snart färdig, har bara lite små saker att packa ner. Jag åker över till syrran i morgon, sover hos henne och sen tar vi oss tillsammans till Arlanda på måndag morgon. Känns skönare att vi är tillsammans kvällen innan vi åker, eftersom vi åker så tidigt. Ska över till Emma en sväng också för att ge henne mina hemmanycklar. Tack snälla söta Emma för att du ser efter min lägenhet, du är en ängel ♥


Seriöst hur mycket skönhets produkter kan en människa ha?! Haha, och då är de alla redan fyllda med grejer, det som inte fick plats i necessärer får jag lägga i någon påse eller så. Men, men jag behöver nog allt förr eller senare ;)


En del av packningen. Jag är alltid så nervös när jag ska flyga, inte för själva flygturen utan mer för mina resväskor. (Har två stycken med mig, den andra syns inte på bild) Är alltid så nojig att de ska försvinna.  Jätteroligt...inte. Bara mina Gucci väskor kostar en förmögenhet (äkta vara) och allt smink som man har. Nej, nu får jag sluta säga så, om jag tänker på det för mycket kan jag lova att de sen är borta.

Nej, måste springa och kolla en extra gång att, pass, pengar och flygbiljetterna är med.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! är så avis :P Hoppas du får det toppen där nere, men det kommer du få ;)

Kul att se din packning med. Massa kramar!!

2008-07-06 @ 12:55:00
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0