Dagens shopping

Syrran och jag träffades efter jobbet och begav oss på en liten shopping tur. Efter shoppingen bar det av till Pizza Hut för middag. Det satt två herrar en bit ifrån oss, de klagade en hel del på maten, och det självklart efter att det hade ätit upp hälften. Servitören erbjöd sig att byta ut deras mat, men de tackade nej till det och åt upp allt de hade beställt. Sen när de väl ska betala, diskuterar de fram och tillbaka med servtören som bara blir irriterad. Han erbjöd sig att byta ut deras mat, de tackar nej och sen har de mage att klaga. Galen.

Här kommer lite bilder på dagens shopping.

 
 
(Klicka för större)

1. Jag använder Clinuques 3 step skin care. Det bästa jag någonsin har testat. Visst produkterna kostar en del, men det är de värda. Min syster har fått jättefin hud på bara några månader av att använda dessa 3 stegs produkter. Jag hade slut på deras facial tvål som är steg 1 i denna skin care. Och även "vattnet eller lotion kallar de det, men jag tycker det liknar en viss sorts vatten. Steg 2, steg 3 själva krämen som man sen smörjer in med har jag fortfarande en hel del kvar av.

2. En massa härliga accessoarer från i.me.my, där det var stor rea. Halsbandet med rosa är syrrans dock, som hon ska ha på sig på bröllopet vi ska på, kommer passa perfekt till hennes fina klänning.

3. Två helt vanliga linnen, inget speciellt med dem. Är så bra att ha en massa linnen man kan byta mellan, då vi ska ner till värme böljan

4. Nya skor, tycker de är så söta och hur sköna som helst att gå i. Yes, jag är Big Foot och har storlek 40 ;)

5. Det sista paret skor måste jag säga är något ful-snygga. Jättesköna de med och väldigt billiga :) Passar perfekt att promenera i på stranden.

Ny mascara på MAC köpte jag också. Nu känner jag mig väldigt klar med allt som ska ha handlats innan semestern. Återstår bara att växla pengar :) Känns skönt att jag är mer förbered denna gång. Har lyckas få saker och ting gjorda i tid :) Go me.

I morgon är det dags att gå till frissan. Ska bli så skönt att få klippa sig :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga grejer! De svarta skorna gilla jag, det är så synd jag inte kan ha sån stil på skor..har för breda fötter :(

(vilka karlar, de skulle tagit en annan mat då..)

2008-06-28 @ 00:01:02
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0