Fin i håret

Kom hem från min frisör för ett tag sen. Damn, vad snyggt hon slingade håret, är så nöjd. Men Kinnda gör alltid ett bra jobb, är supernöjd med henne och det är alltid lika roligt att prata av sig lite med henne. Idag berättade hon att hon och hennes man väntar sitt första barn :) Så glad för hennes skull, tråkigt för min del att hon kommer vara borta ett tag. Men jag är säker på att hon lämnar mig i trygga händer.

Jag suger på att ta kort på mig själv, blir ju helt snett. Får be syrran ta ett kort i morgon när vi ska se EM finalen tillsammans.

Nu, ska jag laga lite middag och städa här hemma. Så spännande är min lördag kväll. Men det är själv valt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0