So much, but so little

So much to do and so little time. Dygnet har för få timmar ibland känner jag. Jag trodde att jag skulle ha en relativt lugn vecka där jag skulle hinna andas lite också. Men så fel jag hade. 

Om en vecka är jag i Kroatien :) Lycka! Jag känner mig väldigt förbered med allt inför semestern. Har handlat allt jag behöver, har bara pengar kvar att växla. Men ändå så känner jag mig väldigt stressad.

Är så mycket på jobbet denna vecka. Usch :( Känns inte alls roligt, känner mig hur stressad som helst. De flesta av mina kollegor är på semester så vi andra har hur jäkla mycket som helst. Känns inte alls roligt att jobba denna vecka och jag vet inte hur jag ska hinna med allt som jag måste göra innan jag går på semester. Orkar inte stanna kvar extra efter min arbetstid, orkar och orkar jag vill inte, har andra saker som ska fixas. Just nu känns denna vecka bara...blä. Även fast jag borde borde/måste tänka positivt, bara 4 arbetsdagar kvar ;) känner jag att det går inte just ni, I am too stressed out. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt med stress men tänk; om en vecka så.. ;)

2008-07-01 @ 18:17:23
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: stackare då ;)

2008-07-01 @ 21:33:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0