Hata

Gosh, vad jag hatar min tvättstuga. Hade tid igår och allt som kunde gå fel i den där jäkla tvättstugan gick fel. Jag hade ganska mycket tvätt, tvättade sist innan London. Eftersom jag sen blev sjuk, har jag inte haft ork för att tvätta, så det fick bli igår.

En av maskinerna jag skulle tvätta på var sönder, sen skulle en brud jävel dela, kan ni fatta dela torkskåp med mig tyckte hon. Det är så ohygensikt som det bara kan bli, även fast kläderna just har blivit tvättade. Sen funkar inte mangeln, och en massa saker som gick fel. Den där tvättstugan är så äcklig och smutsig att jag efter igår finner den fruktansvärd.

Jag har bestämt mig att jag ska inhandla mig själv en tvättmaskin och ha i badrummet, inte en jättestor, men en tvättmaskin ska jag ha så att jag slipper den där vidriga tvättstugan och alla äckliga människor som tvättar i den. Jag ska kolla på någon i veckan, men väntar tills mellandagsrean börjar, de lär ju vara något billigare ändå och det är inte så långt kvar dit nu, jag står ut. Men tvättmaskin ska jag investera i innan detta år är slut och sen pissar jag på den där jävla tvättstugan. Roligare saker hade man kunat köpa för pengarna, men jag blir så äcklad av att tvätta mina kläder där nere att det får det vara värt.

Ursäkta språket, men jag fick ta mig fan nog igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa du tvättstugor, och det finns verkligen folk till allt!:S

En tvättmaskin skulle jag med vilja investera i, tänk va skönt att ha en egen och vi som inte betalar någon el heller :) Men det är så struligt att instalera tyvärr..

2008-11-23 @ 21:22:23
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0