Tisdag

Oj då, jag måste vara väldigt trött. Lyckades somna i badkaret medans jag tog ett bad. Jag är ju livsfarlig...haha. Jag är sååååå sömning, sov jättedåligt i natt, vaknade hur många gånger som helst och tittade på klockan. Det får bli sängen direkt efter Desperate Housewives...eller jag menar efter One Tree Hill, har laddad ner det senaste avsnittet. Men efter det får det bli sängen.

I morgon ska jag även till min doktor för att kolla upp handen. Min sjukskrivning går ut nu på fredag, men jag antar att han kommer att förlänga den. Handen är far from being better. Ska vara hos honom 11, men börjar jobba 14.30. Ska gå en sväng på stan sen med mamma som ändå har en massa grejer att ordna i stan. Behöver verkligen hitta nya vinterskor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha somna i badkaret gör jag typ varje gång jag ligger där, är SÅ lätt hänt ;P

Hoppas det gick bra hos läkaren!

2008-10-29 @ 12:17:20
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0