Whatever

Jag tror att en av mina vänner är något arg eller inte arg men irriterad på  mig för att jag inte vill gå ut ikväll. Ja, så tråkig är jag. Jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag kan ha fel, kanske inte är irriterad eller arg på mig. Har bara den känslan, men jag orkar faktiskt inte lägga ner energi på det nu, har andra saker att oror mig för.

Jag känner mig inte på topp, har inte gjort det ett tag nu. Deprimerad är kanske ordet jag letar efter. Min hand/handled gör ont som satan, den blir inte bra and that freaks me out! Har haft så ont så länge nu och den blir inte bra, man kan tycka att det ska gå åt det andra hållet dvs bättre. Men det gör den inte. Jag har konstant ont i den och jag är orolig nu. Varför blir den inte bättre? Varför ska jag fortsätta ha så här ont? Kommer det alltid att vara så här även fast min doktor säger att det inte kommer vara det? Jag har ingen ork för att göra någonting. Orkar knappt ta mig utanför dörren. Vad är det för fel på mig?

Nu menar jag inte den här vännen, men jag börjar inse något vem ens rikitga vänner verkligen är. Flera av dem vet om att jag har ont och inte mår så bra, men inte har de tagit upp telefonen för att kolla hur det verkligen är med en. Thanks, ska komma ihåg det nästa gång de själva inte mår så bra.

Blä, vilket nedstämt inlägg. Ska lägga mig i badet och bara slappna av en stund med mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår hur du kan känna dig gumman!

Jag hoppas bara att det blir bättre med din handled nu. Ibland kommer mycke på en gång tyvärr. Kram <3

2008-10-26 @ 12:00:06
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0