???


Jag fattar fan inte vad det är för fel på folk. Jag fattar inte hur en del kan sitta bakom sin jävla skärm och skriva nedsättande och taskiga saker till en annan människa! Jag följer Lindas blogg dagligen och gillar den. Hon skriver mycket varierande inlägg och är en supergo tjej. Hon har hjälpt mig med min design och jag är mycket tacksam över det. Hon är en av de raraste tjejerna jag har "träffat" genom en blogg. På sista tiden har hon fått en hel del rätt ut sagt vidriga kommentarer från vissa människor.

Fan, gillar man inte en blogg, LÄS den INTE! Svårare än så behöver det inte vara. Tycker man att en blogg är trist, patetisk eller whatever. Move on, get over it och hitta en annan blogg som passar din smak bättre. Den person som har en blogg ska få skriva/tycka vad den vill utan att en massa omogna människor hoppar på en. Hur kul är det om alla bloggar handlar om samma sak?! Att folk ens orkar hålla på och lägga en sån energi på detta är över mitt förnuft.
Det är helt sjukt. Är folk desperata eller? De gör ta mig fan vad som helst för att få så många besökare som möjligt. Är folk så avundsjuka att de inte kan unna att det går bra för en annan? Det finns ingen anledning i världen att trycka ner en annan person och skriva vidriga saker till den personen.

Ursäkta mig men jag var bara tvungen att avreagera mig lite. Och Linda, KRAMAR och kärlek till dig :)


Kommentarer
Postat av: av

bra skrivet!

2008-09-03 @ 22:53:18
Postat av: henriette

bra skrivet!!!...jag håller med!!...skrev om detta för ngra dager sen jag oxå... tycker bloggvärlden kan va så orättvis med sina kommentarer nu mera!!.... det är ju som du skriver...- tycker man inte om bloggen- gå vidare!!! inget mer- inget mindre.....



bra blogg by the way;)

2008-09-03 @ 23:20:07
URL: http://myhenriette.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Tack söta söta du!

2008-09-04 @ 00:00:48
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0