Skön dag

I dag var jag uppe ganska tidigt, hade tid hos min frissa 11.45. Har inte varit där på ett tag så det var mer än behövligt att besöka henne. Klippte lite och fick sjukt snygga slingor i håret. Jag är väldigt nöjd måste jag säga.

Efter det besöket träffade jag syrran inna hon skulle jobba. Vi ville ta en glass i Kungsträdgården, men det var sådan kö till alla glass stånd att vi bara satte oss ner och pratade. Det var stört mycket folk i Kungsan idag, folk sprang omkring med sommarkläder såg så härligt ut.

Rebe, nu har glassbaren på kajen vid mitt jobb öppnat, så du vet vad det betyder ;)



Är nu hos mamma och pappa och firar påsk. Vi firar egentligen i morgon, men vi tre har ätit gott och glass på balkongen blev det. Stannar här över natten, pappa och jag har lite film vi ska se. Får se om jag lyckas övertala honom att se Twilight, var ett tag sen jag såg den...hahah ;) Men så lättövertalad är han nog inte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt :) mm glass som är så gott!

Trevlig påskafton gumman <3

2009-04-11 @ 19:36:52
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

ooo date next week then!! it's a must you know....



kan du inte replikerna till twilight by now? din syrra o du could make a twilight play for you parents instead........broadway next for u

2009-04-11 @ 20:29:33
Postat av: Zelly

Sandra: Det samma <3



rebe: Of course date next week, jag jobbar ju lite kortare dagar nu.

Det är ungefär som du och CSI, du kan alla repöiker till den och jag kan Twilight ;) HAHAHAHAHAH...broadway here I come.

2009-04-12 @ 01:33:52
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0