Nya bordslampor

Jag har äntligen hittat nya lampor till mitt sovrum. Jag har köpt två stycken som denna på bilden fast i en annan färg som passar mitt sovrum, dessa har jag på varje sida av sängen på mina nattuksbord. Bilden gör dem inte rikigt rättvisa, är mycket finare i verkligheten. De gör sig verkligen fina i sovrummet och det är skönt att ha ett bra ljus då jag brukar ligga och läs i sängen på kvällarna innan jag ska sova.

Nu vill jag hitta två fina till vardagsrummet. Vill ha två lite större som man kan ha på golvet, stående.

Kommentarer
Postat av: Lene

Vilken snygg lampa! Får man fråga var du hittade dem?

2009-12-10 @ 19:55:43
Postat av: Sandra B.

Så snygg!!!

2009-12-12 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0