Tack ska ni ha


Vill bara säga Tack så mycket till mina fina vänner som har hört av sig via sms, mail, telefon och kommentarer. Jag sitter i en jobbig sits för tillfället. Jag känner inte rikigt för att skriva så mycket av vad som har hänt här på bloggen. Men ni som känner mig vet vad det är jag går igenom. Det är en jobbig process och jag vet for sure på måndag eller tisdag hur det blir och vad som händer. Det jobbiga är denna väntan, man vet inte hur det blir, går bara omkring och har ont i magen ocg oroar sig hela tiden.

Ska ha syster på besök hela helgen, det gör mig lite lugn , då får jag något annat att tänka på. Ska se till att dra med syster på mässan i den katolska kyrkan på söndag...hahaha, vi behöver be lite så att the guy upstairs vet att jag behöver hjälp nu...haha, har inte blivit helt och hållet religös än men det skadar inte att gå dit, tända ett ljus åtminstone.

Natten till torsdag morgon sov jag ingenting, kunde inte sova alls, låg hela natten och lyssnade på Frank Sinatra, "My Way" gick på repeat hela natten på Ipoden. Sinatra gör mig lugn helt enkelt

Tack ska ni ha som tänker på mig, det värmer att veta att man har så fina vänner som bryr sig om en och ni vet vilka ni är ♥ 

Kommentarer
Postat av: Rebe

i shall send another prayer your way på tisdag ;)

2009-01-23 @ 20:27:33
Postat av: Sandra

Du vet jag tänker på dej min vän <3

2009-01-23 @ 23:53:34
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack ska ni ha era sötisar :) <3

2009-01-24 @ 17:37:37
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men gud, massa tack för tipsen verkligen:) Tuuusen tack!:)

Hoppas det är bättre med dig sanrt gumman!

2009-01-25 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0