Tisdag

Det här vädret kan få vem som helst att bli galen. De senaste tre dagarna har det varit hur soligt och varmt som helst, ca 26 grader. Men idag har det regnat hela dagen och mer regn utlovas, det ska tydligen regna hela veckan.

Och vilken dag på jobbet det har varit, igår med. Det är helt galet vad mycket vi har att göra. Det är roligt men samtidigt känner man sig väldigt stressad. Fast idag blev jag lite glad. Fick ett jättegulligt email av en gäst som var så nöjd med allt jag hade hjälpt henne med och tackade för utmärkt service. Sånt gör en så glad, när man får lite trevlig respons av gästerna.

Ska se till att inte komma i säng för sent idag, ska vara på SÖS i morgon och lämna blodprov...hahaha, ja ännu mera blodprov. Tur att man har fri kort så mycket som jag springer där fram och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trist när det ska regna i flera dar, en och annan dag gör ju inte så mycket..

Alltid trevligt med possitiv respons, det kan ju göra hela ens dag :) Lycka till imorgon gumman!!



Svar: Tack hoppas jag med <3

2009-06-02 @ 21:45:38
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0