Sova

Nu blir det till att gå och lägga sig i sängen och läsa ut Sophie Kinsellas bok som jag bara har några få sidor kvar av och sen sova börjar ganska tidigt i morgon. Mötes dag är det på jobbet också, det har vi varannan torsdag och för en gångs skull har jag inget att ta upp.

Ska ta en sväng på stan i morgon för att se om jag hittar några bra böcker att köpa. Är lite inne på att läsa Harry Potter, har inte läst en enda och alla säger att de är så bra. Jag vill såklart läsa dem på engelska, så det blir till att gå på jakt efter dem.

Kommentarer
Postat av: Rebe

hoppas du hittar iallafall första boken hehe

2009-03-04 @ 22:43:27
Postat av: Zelly

:)) jag ska få hem de 3 förts böckerna senast måndag :) hard cover :)

2009-03-05 @ 21:36:23
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0