Inte en lugn stund

Jag som trodde att det skulle bli en lugn kväll här nu när jag skulle jobba extra. Men tji fick jag, har haft hur mycket som helst att göra. Kul ändå eftersom tiden går fort, men jag har inte hunnit göra något annat än att just jobba. Men det är ju det som är meningen. Så ni får ursäkta den dåliga uppdateringen samt att jag inte rikigt har hunnit läsa och kommentera era bloggar.

Jobbar till 23.00 och ska jag snabbt hem och sova. Hoppas bara att jag lyckas somna och inte är så där överhyper eller trött så att det blir omöjligt att somna. Börjar trots allt 08.00 imorrn. Kan ju säga att jag bara ska hem efter jobbet och ta det lugnt. Inga aktiviteter alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0