Jösses

Kom hem från jobbet för ca 30 minuter sedan. Jag har idag jobbat lite mer än 15 timmar...jösses. Ja, det är såklart sjävlvalt men jag är ändå väldigt trött.

Vi trodde att många hade klämdag idag och att det inte alls skulle vara så mycket på vår avdelning idag och därför var vi kort om folk. Men vad det  ringde och trillade in mail hela tiden. Det är nackdelen med att en hel avdelning har ledigt röda dagar, att det samlas på så mycket mail, fax osv...
Men jag och min kollega som jobbade lyckades ändå tömma allt väldigt bra.

På min gamla avdelning var det ganska lugnt när jag sen gick ner. Träffade en hel del roliga gäster och det var kul att se lite folk i lobbyn och så. Våran lobby really takes my breath away, lätt Sveriges snyggaste lobby. Det var väldigt kul att få se lite gäster, i mitt vanliga jobba pratar jag mest med dem i telefon och via mailen, man träffar inga gäster. Även fast jag älskar mitt jobb och skulle inte byta så var det ändå kul att få träffa en massa trevliga gäster. Syster som också jobbade kväll kom förbi med godsaker, smakade smaskens :) Thanks dear :)

Nu ska jag strax sova och jag kan lova att jag unnar mig en rejäl sovmorgon imorgon. Ja, om grannarna håller sig lugna ;) Jag är helt slut i huvet.

Kommentarer
Postat av: eMMa

Jag hade fått hem alla!!! Åh... som jag gråtit!!! Jesus!! Blev lite mkt där mot slutet men ändå så himla bra avslut på allt!! :) puss

2009-05-23 @ 11:19:16
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0