EMA ikväll


                            

Ikväll är det äntligen dags för MTV Europe Music Awards som går av stapeln i Berlin i år. Jag personligen tycker att VMA är mycket bättre, EMA har blivit sämmre med åren tycker jag. Men det är klart att jag ska titta på den ikväll, det gör jag varje år.

Ikväll på MTV. Kl. 20.00 börjar red carpet och själva showen börjar 21.00.

Värd för årets gala är faktiskt förra årets värd, Katy Perry. Digital värd (vad det nu betyder) är Pete Wentz från Fall Out Boy.

Framträdanden av: Beyonce, Foo Fighter, Green Day, Jay Z, Leona Lewis, Shakira och Tokio Hotel.

Presentatörer: Asia Argento, Backstreet Boys ♥, Bar Refaeli, Batista, Brody Jenner, David Hasselhoff, Jean Reno, Jesse Metcalfe, Jonas Brothers, Joss Stone, Juliette Lewis, Lil Kim, Miranda Cosgrove, Wladimir Klitschko.


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN!

Tack gumman:D Ja det är bara att vänja sig, för mig med kan jag lova!:)

2009-11-05 @ 19:26:06
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0